23 decembrie 2010

Scrisoare catre Santa...

Draga Mos Craciun,

Anul acesta am fost foarte cuminte (cu martori ca am fost!!!) si mi-am facut si temele la timp si-am luat si bacu (serios, tot cu martori). Si serios ca am... intrat la facultate. La buget inca.:> Le-am zambit strainilor, asa cum cineva m-a sfatuit sa fac, si am ajutat cativa batranei in diverse lucruri. Am invatat sa fac si gogosi, si acum spal vasele zilnic. Curatenie in camera nu prea fac, ce-i drept (nu-i stramb), dar ma chinui nici sa nu fac dezordine. Deci, per total,  sunt model demn de urmat.
In consecinta, te rog sa-i aduci p...isicii mele multe-multe conserve Whiskas, nu Darling ca face alergie si se scarpina des. Mai adu-i si o unghiera ca am observat ca are unghii mari si fara sa vrea, saraca ma zgarie. Lu' mama un palton nou, ca anu asta nu si-a luat (inca), iar alea din anii trecuti i-am zis ca nu se mai poarta. Tata nu prea are pretentii, dar eu am. Stii, Mosule, ca eu am gusturi simple, ma multumesc cu ce-i mai bun. Deci, adu-i schiuri noi. Alea din Rossignol. In fine. La mine e simplu. Da, anul acesta nu-ti mai dau batai de cap, nu te mai trimit sa cauti cadouri prin toate magazinele, nu iti mai dau liste cu papusi Barbie hidouase, sau mashinute cu telecomanda. Nu, nici fuste, nici rochite (ba, poate una), strampi am suficienti, multumesc, geanta mi-a adus Nicolae, esarfe las-o pentru iepuras, ca-i mic si nu poate cara orice. Nu! Anul asta n-am pretentii. Adu-mi prietenii engleji acasa. Atat. Ca de cadouri se ocupa ei. :D

Cu multa dragoste si recunostinta,
Portocalia ta preferata.



P.S.: Anu asta nu ti-am mai scris in germana, ca stiu ca-i criza si n-ai bani sa te duci sa ti-o traduca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu